

فردا واسه شروع دیره. همین امروز شروع کن!
در دنیای امروز، یکی از مهمترین کارهایی که هر کسب و کاری باید در نظر داشته باشد، حرکت به سمت دنیای دیجیتال است. احتمالا تا مدتی دیگر، کسب و کارهایی که هیچ پایگاه آنلاینی ندارند از گردونه رقابت با شرکتهای مشابه خودشان خارج میشوند و دیگر توانایی فعالیت در ابعاد گسترده را نخواهند داشت و یا برای رسیدن به مرحلهای که رقبایشان دارند، باید زحمت زیادی بکشند و توان زیادی بگذارند. در این نقطه دیجیتال مارکتینگ از اهمیت بالایی بخوردار خواهد بود!
رقابت در فضای مجازی (دیجیتال) به شدت سخت است. ابزارهای زیادی برای فعالیت و بازاریابی در این فضا وجود دارد و هر کسب و کاری میتواند با توجه به رویکرد و هدف خود، از این ابزارها استفاده کند. به همین دلیل است که داشتن مهارت کافی برای استفاده از این ابزارها و همچنین داشتن علم کافی برای بررسی این ابزارها از اهمیت بالایی برخوردار است.
در دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر تبلیغات آنلاین قصد داریم که با تمرکز بر بازاریابی شبکههای اجتماعی، تبلیغات در گوگل (Google Ads)، eCRM یا مارکتینگ اتومیشن و طراحی کمپینهای دیجیتالی وارد دنیای جدید تبلیغات شویم.
اساتید این دوره در حوزه تخصص خود جزو حرفهایترین افراد هستند و در طول دوره با استفاده از دانش نظری و عملی به همراهی با دانشجو میپردازند. سرفصلهای دوره تخصصی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر تبلیغات آنلاین بر اساس نیازهای بازار کار این حوزه مشخص شدهاند و به صورت هدفمند دانشجو را به بازار کار متصل میکنند.
زمان ثبت نام در این دوره به پایان رسیده است.
وبینار رایگان دوره دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر تبلیغات آنلاین
کارگاههای تخصصی دوره تبلیغات آنلاین
معرفی کارگاه
در این دوره به آموزش اصول بازاریابی شبکههای اجتماعی میپردازیم و به طور کامل اینستاگرام مارکتینگ، لینکدین و توییتر را بررسی خواهیم کرد.
سرفصلهای کارگاه
- مروری بر شبکههای اجتماعی و تاریخچه آنها
- اینستاگرام مارکتینگ
- تحلیل داده در اینستاگرام
- تبلیغات و کمپینها در شبکههای اجتماعی
- لینکدین مارکتینگ
- آشنایی با توییتر و بازاریابی در آن
- منابع، پیادهسازی پروژه و مشاوره سوشال مدیا
مخاطبین کارگاه
- کارشناسان سوشال مدیا در سازمانها
- علاقهمندان به فعالیت در حوزه شبکههای اجتماعی
- علاقهمندان به فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ
- مدیران بازاریابی
- کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در سازمانها
دستاوردهای کارگاه
- آشنایی کامل با شبکههای اجتماعی
- یادگیری اصول فعالیت در شبکههای اجتماعی
- توانایی ورود به بازار کار در پوزیشن کارشناس شبکههای اجتماعی
- توانایی تحلیل و بررسی سوشال مدیاهای مختلف
معرفی کارگاه
با سرویس تبلیغاتی گوگل (Google Ads) در زمان درست، به مخاطب درست در جای درست دیده شوید!
سرفصلهای کارگاه
- آشنایی با Metricها و KPIهای مهم
- مبانی و مفاهیم گوگل ادز
- نکات مهم استفاده از تبلیغات گوگل در ایران
- آشنایی با انواع کمپینهای تبلیغاتی در گوگل
- آشنایی با واحدهای پولی و نحوه شارژ اکانت
- بررسی انواع اهداف ساخت کمپین در گوگل ادز
- بررسی ساختار اکانت گوگل ادز
- آموزش ساخت کمپین Search Ads
- نکات کلیدی ساخت کمپین سرچ ادز
- تعیین بودجه و Bid Strategy
- Keyword Research و ادگروپ ساختن
- آموزش کار با Keyword Planner
- انواع مچ تایپ کلمات کلیدی در گوگل ادز
- Negative keywords برای بهینهسازی تبلیغات
- نحوه تعیین Bid برای هر Keyword بر اساس ارزش آن
- مفهوم Auction و بررسی Auction Insights
- مفهوم Quality Score و پارامترهای موثر بر آن
- بهینهسازی Quality Score
- مفهوم AdRank و تاثیر آن در جایگاه تبلیغ متنی
- ساخت تبلیغ با Responsive text ads
- آشنایی با Expanded Text Ad
- آموزش نوشتن متنهای تبلیغاتی جذاب برای Search Ads
- آشنایی با انواع Segmentها در Keywords برای بررسی عملکرد
- اصلاح Columns در Keywords برای بررسی عملکرد Keywords
- آشنایی با انواع Ad Extensionها مانند Sitelink/ Call/ Image و..
- تنظیم زمانبندی نمایش تبلیغات
- یادداشتبرداری (Note) و تاریخچه نویسی تبلیغات برای عملکرد بهتر در گوگل ادز
- تکنیکهای Bulk Edit برای افزایش سرعت در اجرا و بهینهسازی کمپینها
- آشنایی با Draft & Experiment
- بهینهسازی کمپینها برای کاهش هدررفت بودجه و اثربخشی بیشتر تبلیغات
مخاطبین کارگاه
- مدیران و صاحبان کسبوکارهای کوچک و متوسط
- کارشناسهای دیجیتال مارکتینگ
- و علاقهمندان چشیدن طعم شیرین فروش چند برابری به واسطه بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی دنیا!
دستاوردهای کارگاه
- تبلیغات اصولی و هدفمند در گوگل در ایران و خارج از ایران
- بهینهسازی تبلیغات برای کاهش هدررفت بودجه
- بررسی عملکرد در راستای اهداف بیزینس
معرفی کارگاه
آمار و ارقام نشان می دهد بیش از 90% کاربران زمانی که با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو، گوگل ادز، تبلیغات کلیکی و سوشیال مدیا کاربران به سایت هدایت می شوند بدون اکشن خاصی خارج می شوند و می بایست از این کاربران با روش های مختلف اطلاعات گرفت(lead magnet) که یکی از سرفصل های اولیه این دوره همین بحث می باشد.
در ادامه روش تبدیل کردن همین لیدها یا سرنخ ها به مشتری را با ابزاهای ایمیل مارکتینگ، اس ام اس مارکتینگ و پوش نوتیفیکیشن توضیح داده می شود.
یکی از مواردی که باعث شکست در کمپین های ایمیلی، پیامکی و پوش می شود ارسال کمپین به همه مخاطبان است که غلط است و بهترین روش تبدیل مخاطبان مشتری استفاده از فرآیند مارکتینگ آتومیشن است که باید بر اساس رفتارها(actions) در سایت، علاقه مندی ها و اتفاقات مختلف در سایت به صورت one to one یا یک به یک ، پیامی را برای مخاطب ارسال کنیم که مثال آن را می توانید از پوش ها، پیامک ها و ایمیل هایی که کسب و کارهای مختلف با موضوع سبدهای خرید رها شده، بازدید از یک محصول یا دسته بندی خاص ببینید و همه این فرآیند ها با مارکتینگ آتومیشن امکان پذیر است و بخشی از این دوره مربوط به این بحث است و در ادامه به فرآیند مهم دسته بندی یا segmentation می پردازیم که بر اساس ویژگیهای مختلف کاربران با کمپین های مختلف to the point و دسته بندی شده آشنا می شویم.
سرفصلهای کارگاه
- مارکتینگ اتومیشن
- مارکتینگ اتومیشن چیست؟
- با اتومیشن زندگی راحتتر می شود!
- نیازمندی های اتومیشن
- تعریف سفر مشتری
- معرفی ابزارهای اتومیشن
- eCRM
- تعریف eCRM و تفاوت آن با CRM
- راه های ایجاد ترافیک در سایت
- ابزارهای تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ
- تعریف و ویژگی های مخاطب
- دسته بندی یا Segmentation
- تعریف ایمیل مارکتینگ
- تعریف ایمیل مارکتینگ و مزایای آن
- بررسی آمار و ارقام ایمیل مارکتینگ
- نمونه موضوع های ارسالی ایمیل
- تعریف ایمیل های عملیاتی،بازاریابی و تبلیغاتی
- روش های جمع آوری ایمیل
- راهکارهای افزایش open rate
- راهکارهای افزایش click rate
- دلایل اسپم شدن ایمیل ها
- آمارهای جهانی دو متریک مهم ایمیل مارکتینگ
- ایمیل مارکتینگ در عمل
- بازاریابی پیامکی
- بازاریابی پیامکی و اهداف آن
- استراتژی موفق بازاریابی پیامکی
- چند نکته مهم در بازاریابی پیامکی
- بازاریابی پیامکی در عمل
- بازاریابی با پوش نوتیفیکیشن
- تعریف پوش نوتیفیکیشن و استراتژی موفق
- انواع پوش نوتیفیکیشن و محتوای آن
- پوش نوتیفیکشن در عمل
مخاطبین کارگاه
- کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- پرفورمنس مارکترها
دستاوردهای کارگاه
شما با گذراندن کارگاه eCRM و مارکتینگ اتومیشن دید مناسبی به کانالهای پرفورمنس مارکتینگ پیدا میکنید و به صورت کاملا عملی نحوه استفاده از ابزارهای مارکتینگ اتومیشن مانند وبانگیج و ارسال پیام در کانالهای eCRM (پیامک، اپپوش، وبپوش و ایمیل) را یاد میگیرید و میتوانید به عنوان کارشناس مارکتینگ اتومیشن در شرکتهای ایرانی و خارجی استخدام شوید.
معرفی کارگاه
با ورود به عصر دیجیتال و با گسترش بیزینسهای آنلاین،روش تبلیغات نیز به طور گستردهای تغییر کرده است، دیگر برای معرفی محصولات یا ترغیب مشتریان به خرید لازم به چاپ های هزار برگهای رنگارنگ و پخش آن در سراسر شهرها نیست.
با فراگیری کمپینهای تبلیغاتی آنلاین شما با مجموعه ای از شیوه های جدید تبلیغات در بازاریابی دیجیتال بر بستر وب آشنا می شوید که با توجه به هر مرحله از روند کسب و کار طراحی شده اند و شما می توانید از طریق آنها به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید.
سرفصلهای کارگاه
- مفاهیم و تعاریف کمپین
- عارضه یابی کسب و کار قبل از اجرای کمپین
- تعیین هدف کمپین
- انواع کمپین بر اساس مرحله سفر مشتری :
- brand awareness campaign
- Lead Genetor Campaign
- Reach Campaign
- Retargeting Campaign
- Increase basket Size Campaign
- Retention Campaign
- Referral Campaign
- شاخص های کلیدی عملکرد در کمپین
- محتوای کمپین
- بررسی، زمانبندی و اجرای کمپین
- کنترل، ارزیابی و مستند سازی کمپین
مخاطبین کارگاه
علاقهمندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی کمپینهای بازاریابی
دستاوردهای کارگاه
توانایی طراحی و اجرای تمامی انواع کمپینهای تبلیغاتی آنلاین
کارگاههای مهارت نرم دوره تبلیغات آنلاین
معرفی کارگاه
این دوره بر روشها و تکنیکهای پرورش و ارتقای خلاقیت تمرکز دارد و گروه هدف آن دانشجویان طراحی، علاقمندان به فعالیت در زمینۀ طراحی، علاقمندان به راهاندازی کسبوکار و پژوهشگران حوزۀ طراحی و کسبوکار است.
مباحث و روشهایی که در این دوره ارائه میشود، میتواند راهنمایی در فرایند طراحی، ایدهپردازی و پیدا کردن موضوع و راهحل در پروژههای پژوهشی، کاری و حرفهای باشد.
سرفصلهای کارگاه
- تعریف و لزوم خلاقیت
- رفتارهای خلاقانه
- موانع خلاقیت
- فرایند خلاقیت
- تکنیکها و روشهای خلاقیت
- تمرینهای خلاقانه
دستاوردهای کارگاه
با پذیرش این نکته که افراد در سطوح مختلف، قادر به فراگیری و ارتقاء سطح خلاقیت خود هستند؛ در پایان این دوره، شرکتکنندگان، دیدگاهی تازه نسبت به موضوعات و نیازها در حوزههای مختلف پیدا کرده و مهارت خود را در کشف و انتخاب مشکلات و راهحلها، ارتقاء خواهند داد.
معرفی کارگاه
گزارش نویسی حرفه ای و ارائه جذاب گزارش عملکرد یکی از بخش های اساسی هر فعالیتی به شمار می آید. از آنجایی که دیجیتال مارکتینگ بر پایه داده ها و آمار پیش می رود و یکی از مزیت های اصلی آن، بهبود مستمر بر پایه گزارش های دریافتی است، یادگیری گزارش نویسی به سبک نوین در این موضوع شما را از همکارانتان متمایز می کند.
سرفصلهای کارگاه
- اهمیت گزارش نویسی
- ابزارهای آنلاین و نرم افزارهای ارائه گزارش حرفهای
- مراحل گزارش نویسی نوین
- کاربردهای اکسل در ارائه گزارش و تحلیل اعداد
- آشنایی با Google Data Studio در ارائه گزارش های دیجیتال مارکتینگ
مخاطبین کارگاه
- کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- دانشجویان رشته های مرتبط با بازاریابی و کسب و کار
- کارشناسان فروش
- مدیران شرکت های کوچک و متوسط
- و تمامی کسانی که در حوزه های دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند
دستاوردهای کارگاه
آشنایی با فرایند گزارشنویسی نوین و ابزارهای ساخت گزارش حرفهای
سوالات متداول
دوره به صورت کامل آنلاین است و در بستر LMS دانشگاه امیرکبیر و با استفاده از پلتفرم Adobe Connect برگزار میشود.
این دوره از پایه طراحی شده و پیشنیاز ندارد.
مدرک دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ با تمرکز بر تبلیغات آنلاین از سمت باشگاه مهارت و اشتغال با امضای مدیر بخش ارتباط با صنعت دانشگاه امیرکبیر صادر خواهد شد.
بله. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مدل پرداخت اقساطی، به اکانت واتساپ باشگاه مهارت و اشتغال به شماره 09058477880 پیام دهید.
جلسات هر کارگاه از این دوره ضبط شده و بعد از برگزاری، در اختیار شرکتکنندگان قرار خواهد گرفت.
بعد از به اتمام رسیدن دوره، شرکتهای معرفی شده نیاز خود را اعلام میکنند و افراد شرکتکننده در دوره، در صورت تمایل، میتوانند برای دریافت فرصت کارآموزی در این شرکتها اعلام آمادگی کنند.
اگر در خصوص دوره سوالی دارید، میتوانید با ما در تماس باشید:
ارتباط از طریق واتساپ: 09058477880
تلفن: 02166469589